14. mars 2010

San Blas, Gannirguinnitdup

TIME: 10.30 LT / 15.30 UT
POS: 09*28,88'N 078*33,83'W
Gannirguinnitdup
Vi flyttet oss et par mil nord/vestover i går ettermiddag, bare
for å se om naboøya var like fin... Det var den, og vi hadde også
den for oss selv. I tar vi enda et micro-leg og skal besøke
Cayos Coco Bandero. Dette skal være et av de flotteste stedene i
hele San Blas, ulempen er at alle vet det, og derfor kan du aldri
regne med å ligge der alene...
Vi må være i Colon (Shelter Bay) innen lørdag 20., for å forberede
passering av Panamakanalen, så vi har en snau uke å komme dit på.
På veien dit vil vi prøve å rekke innom Cayos Holandes, Cayos
Limon og Isla Porvenir (her skal vi endelig sjekke inn i Panama,
da vi inntil nå har ført gult flagg).
Været er bra, og alt er så absolutt vel ombord, - bortsett fra at
Elin har fryktelig mange myggstikk...
Ukens Quiz blir derfor: Hvor mange myggstikk har Elin? (dette er
beregnet røfflig ut ifra nøye telling av et lite område, og så
ganget opp med flatinnhold av hele jenta).
1) 1-399
2) 400-799
3) 800-1199

Elin & Mads

9 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har et tett program. Jeg ønsker dere lykke til, og gleder meg til neste blogg. Stakkars deg da Elin, som har så mange myggestikk. Håper du har et middel som lindrer godt. Tipper du har 400-799. God bedring1 Klem til dere begge fra Reidun

    SvarSlett
  2. Hei,går for alternativ 3,vet myggen kan være sulten på de kanter:)God tur videre:)Betty N

    SvarSlett
  3. Forsiktig med stikkene så det ikke går infeksjon i dem...ikke pill hull på skorper. (lett å si for meg her jeg sitter..men snakker av erfaring.)
    Tipper på mellom 800 og 1199 stikk.Høres helt grusomt ut alle tre alternativene!!
    Nyt det i paradis! Ser bare så utrolig vakkert og herlig ut!
    Kasper og Isabel starter i deg med undervisningen på Bali. De er vel framme og nyter livet der!
    Selv har jeg hatt en deilig helg på Norefjell med slalåm, skravling, rødvin, digg mat, ansiktsbehandling foran peisen, og enda litt skravling til.

    SvarSlett
  4. http://kasperogisabelbali.blogg.no/
    Bloggen til Kasper og Isabel på Bali.

    SvarSlett
  5. Hallo! Jg tror Elin har fått veldig mange myggstikk, men hun er jo ikke store jenta, da! Alternativ 1) tror jeg. Take care og hils delfinene!
    Caro

    SvarSlett
  6. Håper på alt. 1. Skal forøvrig hilse fra familien på Hagentreff i går! Fortsatt gode dager! M/R

    SvarSlett
  7. Å, bare jeg hadde visst flateinnholdet av jenta...
    Håper 1, men tipper 2. Hadde vært gøy å tippe riktig en gang!
    De stedene dere besøker er så små at jeg neppe finner dem på G Earth. Prøver jo allikevel da. F

    SvarSlett
  8. Jeg tipper på nr 2 :) Jeg savner dere!! Nuss fra Kine

    SvarSlett
  9. Elin er jo liten, men myggen er mange, frykter det verste, alt.3. God tur videre, klem! Vil dere fortsatt ha popquiz på lange turer?

    SvarSlett